Κάποιοι λένε πως η εξυπηρέτηση πελατών είναι τέχνη. Άλλοι τη βλέπουν ως στρατηγική. Ένα είναι σίγουρο, πως είναι σαν το γλυκό – αν δεν έχει ψυχή, δεν τρώγεται! Με αυτό το πνεύμα πραγματοποιήθηκε η ξεχωριστή ημερίδα «Η γλυκιά Ηγεσία της Εξυπηρέτησης», που διοργάνωσε με απόλυτη επιτυχία το Σωματείο Βόλου, προσφέροντας στα μέλη του μια πολύτιμη εμπειρία μάθησης και έμπνευσης, σε ένα σκηνικό που μόνο η θάλασσα του Βόλου και η ομορφιές της πόλης, μπορούν να προσφέρουν.

O κ. Γιάννης Καλογεράκης εισηγητής, σύμβουλος ηγεσίας και εμπνευστής εμπειριών εξυπηρέτησης
Κεντρικός ομιλητής της ημερίδας ήταν ο κ. Γιάννης Καλογεράκης εισηγητής, σύμβουλος ηγεσίας και εμπνευστής εμπειριών εξυπηρέτησης, ο οποίος κα τάφερε να συνδυάσει την επιστημονική γνώση με το συναίσθημα και την αμεσότητα, κερδίζοντας το κοινό με το πρώτο του κιόλας παράδειγμα. Μέσα από ιστορίες, εργαλεία και απλές αλλά ουσιαστικές πρακτικές, ο κ. Καλογεράκης ανέδειξε τη σημασία της συναισθηματικής νοημοσύνης και της ανθρώπινης επαφής στο χώρο της εξυπηρέτησης – ιδιαίτερα στον απαιτητικό αλλά γοητευτικό κλάδο της ζαχαροπλαστικής.
Η ημερίδα δεν ήταν μια ακόμη θεωρητική παρουσίαση. Ήταν μια ολοκληρωμένη εμπειρία, που ξεκίνησε από το λιμάνι του Βόλου με προορισμό το μαγευτικό νησί Τρίκερι. Το θαλασσινό ταξίδι αποτέλεσε το ιδανικό περιβάλλον για ανταλλαγή ιδεών και σκέψεων, με τη θάλασσα να γίνεται σύμμαχος της ενδοσκόπησηςαλλά και της δημιουργίας.
Με την άφιξη στο Τρίκερι, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα εξαιρετικό γεύμα συνοδεία ζωντανής μουσικής. Οι γεύσεις, οι μελωδίες και το τοπίο συνέθεσαν ένα σκηνικό που «γλύκανε» τις καρδιές και ανέβασε το κέφι, με χορό και τραγούδι που θύμιζε παλιές, αυθεντικές εκδηλώσεις συντροφικότητας.
Η επιστροφή στο πλοίο συνέχισε δυναμικά, με τη δεύτερη φάση της ομιλίας του κ. Καλογεράκη. Το ταξίδι μετατράπηκε σε ένα κινητό σεμινάριο leadership και customer experience, όπου η διοίκηση, η εξυπηρέτηση και οι ανθρώπινες σχέσεις αναλύθηκαν με χιούμορ, βάθος και πρακτικό προσανατολισμό.
Η εξαιρετική διοργάνωση φέρει την υπογραφή της Μαρίας Τσελεπή από το Σωματείο του Ν. Μαγνησίας, με την πολύτιμη υποστήριξη του Τάσου Πάγουρα από τη Βέροια και του Γιάννη Τερζή από την Τρίπολη. Μια ομάδα που απέδειξε ότι η συνεργασία, όταν έχει κοινό όραμα, μπορεί να γεννήσει εμπειρίες αξέχαστες.
Η ημερίδα «Η γλυκιά Ηγεσία της Εξυπηρέτησης» δεν ήταν απλώς ένα εκπαιδευτικό γεγονός. Ήταν μια υπενθύμιση πως η φιλοξενία, η ευγένεια και η ανθρώπινη σύνδεση είναι αξίες που, όπως ένα καλό επιδόρπιο, δεν ξεχνιούνται ποτέ.

Βίκυ Αγγελίδη, Περιφερειακή Σύμβουλος Μαγνησίας και Αντιπρόε δρος της ΕΚΠΟΛ Θεσσαλίας, Μαρία Τσελεπή
Στο ξεκίνημα της ημερίδας, η Μαρία Τσελεπή υπογράμμισε: «Ομολογώ πως το να φτάσουμε στο σήμερα δεν ήταν εύκολο. Η ιδέα για την ημερίδα εν πλω γεννήθηκεαπό έναν προβληματισμό, αλλά και από την επιθυμία να δοκιμάσουμε κάτι πρωτότυπο. Από την πρώτη στιγμή γνωρίζαμε ότι η διοργάνωση αυτής της δράσης δεν θα ήταν εύκολη υπόθεση. Υπήρχε, όμως, πάντοτε η πίστη ότι αν ενωθούμε, αν συνεργαστούμε, θα τα καταφέρουμε. Και να που είμαστε σήμερα εδώ! Είναι ιδιαίτερη τιμή και χαρά που ανταποκριθήκατε στην πρόσκλησή μας και βρίσκεστε σήμερα κοντά μας,άνθρωποι από κάθε γωνιά της Ελλάδας, που έχουμε όμως τόσα κοινά. Μοιραζόμαστε κοινούς προβληματισμούς, ενδιαφέροντα και στόχους. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τον Δήμο Βόλου και τον Δήμαρχο, κ. Μπέο, για την έμπρακτη στήριξή του, την κα Αντωνοπούλου Αντιδήμαρχο Πολιτισμού και Μουσείων, την κα Λαζάρου Αντιδήμαρχο Τουρισμού, την κα Αγγελίδη Περιφερειακή Σύμβουλο Μαγνησίας και Αντιπρόεδρο της ΕΚΠΟΛ Θεσσαλίας, τον κ. Καράτσελο μέλος του Δ.Σ. της ΕΚΠΟΛ Θεσσαλίας και τον κ. Μαουσίδη Αντιπρόεδρο του Επιμελητηρίου Μαγνησίας.Επιτρέψτε μου, επίσης, να εκφράσω την ειλικρινή μας ευγνωμοσύνη στους χορηγούς μας, οι οποίοι αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή αυτή την προσπάθεια καιστάθηκαν πολύτιμοι αρωγοί. Ευχαριστώ, λοιπόν, τον Δήμο Βόλου, την ΕΚΠΟΛ Θεσσαλίας, το Επιμελητήριο Μαγνησίας, την Clivanexport, την ΙΟΝ, την Loulis, τις Εκτυπώσεις Γεωργιάδης, τη Stamar, την Olympic Foods, τον Αγροτικό Οινοποιητικό Συνεταιρισμό Νέας Αγχιάλου «Η Δήμητρα», το ΚΕΚ ΚΕΠΕΘ και τον κ. Καϊσαρλή Απόστολο. Τέλος, ευχαριστούμε θερμά τον Πρόεδρο της ΟΕΖΕ, κ. Ιωάννη Γλύκο, για την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία, και φυσικά τον κ. Γιάννη Καλογεράκη, που αποδέχθηκετην πρότασή μας για αυτή την ημερίδα.»

Ο Πρόεδρος της ΟΕΖΕ, κ. Ιωάννης Γλύκος
Τον λόγο πήρε ο Πρόεδρος της ΟΕΖΕ, Ιωάννης Γλύκος, ο οποίος τόνισε: «Θέλω κι εγώ με τη σειράμου να ευχαριστήσω όλους όσοι βρίσκονται κοντά μας σήμερα. Ήταν μεγάλη μας χαρά που καταφέρατε να έρθετε από όλη την Ελλάδα και να είστε εδώ, σε αυτή την υπέροχη εκδήλωση. Η κα Τσελεπή, μαζί με τους κ.κ. Πάγουρα και Τερζή, έχουν ετοιμάσει για εμάς πολύ ωραία πράγματα και πρέπει να τους δώσω συγχαρητήρια. Εύχομαι η διαδρομή μας να είναι τέλεια μέχρι το Τρίκερι – και πώς να μην είναι, άλλωστε, αφού θα έχουμε τη χαρά να ακούσουμε εν πλω τον κ. Καλογεράκη και τα τόσο σημαντικά πράγματα που έχει να μας πει. Οι καιροί είναι δύσκολοι, ο κλάδος μας αντιμετωπίζει αρκετές δυσκολίες, οι αυξήσεις είναι πάρα πολύ μεγάλες, το ρεύμα αναμένουμε να αυξηθεί κι άλλο λόγω του πολέμου – συγγνώμη που τα λέω αυτά σε μία μέρα γιορτής, αλλά πρέπει να τα ξέρετε. Αυτές, όμως, οι εκδηλώσεις βοηθούν να είμαστε ενωμένοι, περισσότεροι, και κατ’ επέκταση με μεγαλύτερη φωνή, προκειμένου να μπορούν τα αιτήματά μας να ακούγονται.»
Με τη σειρά του ο κ. Γιάννης Καλογεράκης δηλώσε: «Μια εξαιρετική εμπειρία βιώσαμε πρόσφατα στον Βόλο, στη διάρκεια της ημερίδας που οργανώθηκε με άψογο τρόπο από τη λαμπερή και ακούραστη Μαρία Τσελεμπή και την ομάδα της. Η φιλοξενία ήταν υποδειγματική, η ατμόσφαιρα ζεστή και επαγγελματική, και το αποτέλεσμα αντάξιο των προσδοκιών κάθε συμμετέχοντα. Η έκπληξη; Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε εν πλω, κατά τη διάρκεια μιας μοναδικής μίνι κρουα ζιέρας από τον Βόλο προς το γραφικό νησάκι Τρίκερι ένα σκηνικό που ταίριαζε απόλυτα με τη δημιουργικότητα και την έμπνευση που χαρακτηρίζουν τη ζαχαροπλαστική.
Η δική μου ομιλία είχε τίτλο: «Η γλυκιά ηγεσία της εξυπηρέτησης – Πώς να ενθουσιάζεις πελάτες και να εμπνέεις την ομάδα σου κάθε μέρα».

Από αριστερά προς τα δεξιά, Γιάννης Καλογεράκης, Γιάννης Τερ ζής, Μαρία Τσελεπή, Τάσος Πάγουρας
Και πράγματι, όλοι οι συμμετέχοντες έγιναν κοινωνοί μιας βιωματικής εμπειρίας γεμάτης ενθουσιασμό, συμμετοχή και πρακτικά εργαλεία για την καθημερινότητά τους. Κατά γενική ομολογία, ήταν μια ημέρα παραγωγική, ουσιαστική και βαθιά ενδυναμωτική για κάθε επαγγελματία που αναζητά εξέλιξη στον απαιτητικό κόσμο της ζαχαροπλαστικής.
Η επιστροφή συνοδεύτηκε από έναν ζωντανό και γόνιμο διάλογο, με ερωτήσεις, ανταλλαγή εμπειριών και σημαντικές αναφορές σε καθημερινά ζητήματα που απασχολούν τους επαγγελματίες του κλάδου. Θέματα όπως η καινοτομία, η ποιότητα στην εξυπηρέτηση, η συνεργασία και η διαχείριση ομάδας, μπήκαν στο επίκεντρο – και αναδείχθηκαν ως κρίσιμοι παράγοντες για τη βιώσιμη ανάπτυξη κάθε ζαχαροπλαστείου. Ένα σημείο-κλειδί που μοιράστηκα με τους συμμετέχο ντες ήταν το εξής: Οι ζαχαροπλάστες σήμερα, αν μπορέσουν να ξεπεράσουν την ψυχολογική πίεση που ασκούν οι ίδιοι στον εαυτό τους – μια πίεση υπαρκτή, λόγω της αύξησης του κόστους ενέργειας, της δυσκολίας εύρεσης προσωπικού και άλλων καθημερινών προκλήσεων – τότε θα μπορέσουν να περάσουν με επιτυχία στη νέα εποχή. Μια εποχή διαφορετική, απαιτητική αλλά και γεμάτη ευκαιρίες για αύξηση πωλήσεων και ανάπτυξη.
Στην ημερίδα, τους εξήγησα πώς να το πετύχουν – και η ανταπόκρισή τους ήταν εντυπωσιακή. Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, αγκάλιασαν τη νέα αυτή νοοτροπία και είμαι σίγουρος ότι θα ανταποκριθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις προκλήσεις του σήμερα.

Από αριστερά προς τα δεξιά, Μένη Λαζάρου Αντιδήμαρχος Τουρισμού Βόλου, Μαρία Τσελεπή, Ιωάννης Γλύκος, Γιάννης Καλο γεράκης, Έλενα Αντωνοπούλου Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Μου σείων Βόλου.
Ήταν ένα γεμάτο διήμερο: με γεύσεις, ανθρώπους, ιδέες και προβληματισμούς. Με την ανεξάντλητη διάθεση των ζαχαροπλαστών για βελτίωση, πρόοδο και διαρκή μάθηση. Με τη σφραγίδα της ανθρωποκεντρικής προσέγγισης, που πιστεύω βαθιά ότι οδηγεί σε επαγγελματική και προσωπική κορύφωση».